Tranquilo. 30-8-18

30 augustus 2018 - Madrid, Spanje

Weer een nieuwe dag, weer nieuwe kansen. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn kat waar mee ik opgegroeid ben het niet zou overleven. But she’s a survivor. Na het bijkomen besef ik me klaar te gaan maken voor mij 3e dag. Ik besluit om alvast naar mijn stage te gaan. Zodat ik niet verdwaal als ik daar voor het eerst moet zijn. Het was even zoeken maar het zag er wel heel leuk uit (verdere info volgt) Vamos a casa! Ik leer weer een nieuw iemand kennen. We besluiten samen naar El Corte Ingles te gaan. Een winkelcentrum met wel 8 verdiepingen. Jaha ze gaan hier erg over the top maar dat is wel leuk. Het is zeker een aanrader om hier te gaan shoppen als bijvoorbeeld van merken houd zoals Michael Kors, Only, Guess etc. Het is niet geheel over de top want je kan ook gewoon boodschapjes halen. Na ongeveer een uur gaan we naar de wahalla voor de vrouwen. Een Primark met wel 5 verdiepingen. Pero por qué?. Geen idee waarom het zo groot is maar het was zeker het shoppen waard. Na even een ‘rustige’ dag ga ik koken en heerlijk op bed youtube kijken. Natuurlijk ook even tot diep in de nacht mijn blog bijhouden. Goodnight!

1. Rosita Saez:
    31 augustus 2018
    Wat superleuk om op deze manier al je belevenissen te volgen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Enjoy!!! Xxx Roos
  2. Je ouders:
    31 augustus 2018
    inderdaad roos en ok leuk voor laters geniet er van schat we love ya