26 Nov tot 2 Dec

2 december 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 26-11

Vandaag ga ik na stage naar huis. Als ik thuis ben kleed ik me om en ga ik samen met Anissa naar het Cafeeke. We hebben namelijk een meeting met DSA. Eenmaal gevonden dankzij Victoria gaan we kletsen, het is een Belgisch café waar je veel Nederlandse hapjes kan eten. Bijvoorbeeld bitterballen, kaassouffles, frikandellen etc. Het was behoorlijk prijzig want voor 5.80 had een een frikandel met frietjes en saus. Na even overleggen met zijn alle besluiten wij om naar fucking monday te gaan. Rond 2 uur gaan we naar huis.

Dinsdag 27-11

Stage

Woensdag 28-11

Vandaag op stage word ik om kwart voor 10 meegevraagd. We hebben weinig personeel en ze hadden iemand nodig die mee wou gaan naar een museum. Ik stap in en we gaan met zijn alle naar Arquepinto, dit is een archeologisch museum waar je op een fysieke manier leert over de prehistorie. Om kwart over 1 kom ik terug en gaat de dag weer verder. Na stage ga ik een siësta houden en gaan we naar de bioscoop, hier gaan we The star is born kijken.

Donderdag 29-11

Vandaag ga ik na stage naar een Duitse kerstmarkt. Helaas toen we daar aankwamen bleek de kerstmarkt zelf nog in constructie te zijn. Hier hebben we een drankje gedaan en zijn we nog naar een kerstmarkt gegaan in de buurt van Sol, op Plaza Mayor. We zijn terug naar huis gegaan, gekookt en gaan slapen.

Vrijdag 30-11

Stage. Vandaag na stage ga ik samen met Eva naar de mcdonalds en lunchen we even wat. Hierna gaan we samen bij haar thuis chillen en na een paar uurtjes ga ik me klaarmaken want we gaan naar Joy. Deze avond eindigde helaas al wat sneller dan verwacht doordat ik had gevochten in de club met een meisje. Na een paar tikken en mensen er tussen werd ik eruit gezet en ging ik naar huis.

HALLO DECEMBER!

Zaterdag 1-12

December is begonnen en aangezien ik 8 dec naar Don't let daddy know (festival) ga moet ik nog even shoppen. Ik ga samen met eva shoppen ma na een paar uur kom ik terug met cadeau's. Helaas niks gevonden maar we kijken een andere keer wel verder. na het shoppen ga ik alle cadeau's inpakken en ga ik eten en slapen.

Zondag 2-12

Vandaag hou ik een rust dagje. Aangezien mijn laatste weken aanbreken wil ik nog een aantal dingen doen. 1 hiervan was naar het kristallen paleis gaan. Dit had ik nog steeds niet gezien. Na mijn kamer opgeruimd te hebben en dingen alvast weggegeven te hebben pak ik de metro naar Retiro. Eenmaal aangekomen loop ik lekker alleen rond en bekijk ik al het moois. HIerna ga ik naar huis en kook ik wat lekkers. Slaaplekker!