10 dec tot 16 dec

10 december 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 10-12

Vandaag na stage ga ik samen met Eva shoppen. Ik ga naar Primark, H&M, stradivarius etc. Als ik thuiskom was ik alles, ga ik koken en slapen.

Dinsdag 11-12

Na stage ga ik boodschappen doen en mijn huiswerk maken.

Woensdag 12-12

Vandaag heb ik niks gepland. Pas in de avond rond 10 uur besluit ik samen met Michael, Nili en Eva een drankje te doen in Surya. Het is een klein cafe onder ons huis waar je kan eten en drinken.

Donderdag 13-12

Vandaag ga ik na stage samen met Anissa naar een winkelcentrum. Tenminste dat  is onze bedoeling, we moeten de trein op Sol pakken. Eenmaal op Sol en gevraagd welke trein het is stappen we in. In de trein merk in na 30 minuten dat we er nog steeds niet zijn. We hebben de verkeerde trein! Ik helemaal kwaad en Anissa maar lachen om het feit dat we gewoon in de verkeerde trein gezeten hebben. We beslissen maar terug naar sol te gaan aangezien we helemaal geen zin meer hebben om nog naar het winkelcentrum te gaan. We zijn uiteindelijk thuis en we gaan maar even eten. Na het eten chill ik nog wat en ga ik daarna slapen.

Vrijdag 14-12

Vandaag heb ik op stage de laatste ouderactiviteit. Van alle 2 jarige klassen komen de ouders op school en gaan ze een activiteit doen met de kinderen. Nadat de ouders klaar zijn met de activiteit gaan de meeste kinderen naar huis. Vandaag kom ik terug naar stage want vanavond gaan we uiteten en opstap met stage. Eenmaal thuis maak ik me klaar en ga ik terug naar stage, we wachten buiten op de bus en gaan met zijn alle uiteten bij El Pradal, een luxe restaurant net buiten de stad. Hier gaan we met zijn alle eten tot een uur of half 12. Na 6 verschillende gangen zitten wij vol en gaan we naar een club genaamd Diamond. Dit is een club waar veel jeugd is. Wij zitten VIP en ik krijg van de baas een drankje, na wat dansjes en wat drankjes gaan we terug naar stage. Ik en Marta moeten de taxi hebben. We zoeken met zijn 2e in de wijk een taxi. Eenmaal een taxi gevonden kom ik veilig thuis en ga ik slapen.

Zaterdag 15-12

Vandaag gaan we met zijn alle opstap. Ik ga in de middag naar Eva, hier ga ik even chillen en in de avond gaan we bij Five Guys eten. Na het eten gaan we ons klaarmaken en gaan we indrinken. We gaan naar Kapital, we hebben een hele leuke avond en iedereen is dronken, de een gat wat eerder naar huis als de ander maar we hebben een leuke avond. Ik ga met de jongens en Anissa naar huis. Eenmaal richting huis gaan we even pizza eten en daarna naar huis. Slaaplekker!

Zondag 16-12

Het besef dat ik over minder dan een week naar huis ga komt steeds harder aan. Ik krijg het steeds moeilijker om t bedenken dat ik dadelijk Madrid moet verlaten. Vandaag begin ik ook met inpakken. Met een enorme kater begin ik ook zo een beetje alles op te ruimen. Dit alles klinkt heel kort maar uit bed komen en opruimen en inpakken duurde me toch al gauw 3/4 uur. Vandaag wouden wij gaan schaatsen. Rond half 6 gaan wij naar een dorpje waar een schaatsbaan is. Eenmaal 40 minuten gereisd komen wij bij een kleine schaatsbaan aan, waar wij nog zeker anderhalf uur moeten wachten. Dit willen we niet dus we pakken de metro terug en gaan bij de Subway eten. Wanneer ik thuis kom ga ik nog even chillen en ga ik slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade