3 dec tot 9 dec.

Stage.

Dinsdag 4-12

Stage

Woensdag 5-12

Stage.Na stage gaan we met de meeste opstap aangezien we morgen vrij zijn. We gaan naar een nieuwe club, Club Velvet hij zit behoorlijk dichtbij. We drinken bij mij in en gaan daarna na de club. Eenmaal daar aangekomen pakken we een drankje en hangen we onze jas op. Ik begin aan mijn 1 glas in de club en ik begin al gauw te merken dat ik behoorlijk dronken ben maar hoe eigenwijs ik ook ben drink ik nog een glas, dit was to much. Ik was dronken net zoals de rest, sommige mensen gingen al weg maar ik en eva bleven nog samen met de jongens. Na het laatste drankje besluit ik niet meer te drinken en pakken we onze jassen en gaan we naar huis. Ik blijf nog even met Eva kletsen en Eva besluit kaas te eten, hier neem ik een hap van maar dat kwam er weer uit, het is tijd om naar huis te gaan. Eenmaal de hoek om ga ik naar bed en ga ik lekker slapen.

Donderdag 6-12

Vandaag blijf ik lekker thuis en besluit ik het huis eigenlijk niet te verlaten. Ik krijg honger en ik ga langs de Burgerking en loop daarna weer naar Eva. Hier chillen we nog even en gaan we kletsen en thee drinken. Ik ga na een paar uur naar huis want morgen begint stage weer.

Vrijdag 7-12

Vandaag is een speciale dag. De meeste kinderen zijn er niet omdat iedereen gister vrij was. Ik sta vandaag dus ook niet op mijn eigen groep maar ik sta op de groep van de 3/4 jarige. Hier blijf zo een beetje de hele dag en leer ik weer andere dingen en merk ik dat de kinderen super zelfstandig zijn en waardeer ik dat erg. Hoe meer hun kunnen des te minder dat wij hun hoeven te helpen (natuurlijk help ik ze nog steeds) Na stage ga ik vrij weinig doen en besluit ik ook om niet uit te gaan aangezien we morgen al weg gaan naar het festival. Ik chill bij Eva thuis en na een aantal uur gaan sommige opstap en ga ik naar huis, thuis ga ik nog even chillen en pitten.

Zaterdag 8-12

Rond 11 uur word ik wakker en maak ik me klaar om eten te gaan halen en te shoppen. Ik heb nog niks kunnen vinden voor DLDK dus vandaag ga ik nog even shoppen. Ik en Eva gaan samen naar Lefties en vinden uiteindelijk een topje, gekocht en gaan met die banaan. We gaan even eten halen en daarna maak ik me langzaam klaar voor alles. Ik kleed me om, doe me make-up en ik ga samen met Anissa homemade hamburgers eten. Iedereen komt rond 7/8 binnen kachelen en we beginnen met indrinken. Rond kwart over 9 vertrekken en gaan we dan eindelijk naar DLDK. We reizen ongeveer 45 minuten en daar aangekomen worden we gefouilleerd. We hangen onze jassen op en gaan muntjes halen. Het feest gaat beginnen. FEEST! Na een aantal uur dansen beginnen we in te kakken. Rond 4 uur zijn we moe en besluiten we naar huis te gaan. Onze benen zijn kapot en de house muziek werd me iets teveel. Ik vond het zeker een leuk festival, geweldig wel maar ik was wel gesloopt, na een leuke taxirit naar huis komen we thuis en ga ik nog wel even alle bende opruimen van het indrinken. Ik maak even me gezicht schoon en ik ga maar eens slapen. Slaaplekker zei ik dan ook pad om half 7 in de ochtend..

Zondag 9-12

Goedemiddag Spanje. Rond half 4 word ik wakker na al 2x wakker geweest te zijn. Ik ruim de spullen in me kamer even netjes op en ik ga een lekkere douche nemen. Na het douchen, eet ik even en kleed ik me aan. Ik ga samen met eva boodschappen doen en samen gaan we chili eten, de chili heb ik met uitleg dankzij eva gemaakt. Eerste keer chili en het was lekker maar ook machtig. Ik ga na het eten naar huis, maak thee en ik ga maar een beginnen aan mijn huiswerk wat ik alweer weken uitstel. Slaaplekker