OKTOBER 1st till 7st.

1 oktober 2018 - Madrid, Spanje

Lunes 1-10:

Nieuwe week, nieuwe maand. Ik ben me nog niet bewust dat oktober al begonnen is maar dat komt nog wel hoop ik haha. Stage begint vandaag weer en het is ook alweer snel voorbij, vanaf vandaag mag ik vanaf half 4 tot half 5 bij de 4 jarige staan en let ik alleen even op in de klas samen met de andere docent. Na stage ga ik boodschappen doen maar moet ik wel op de tijd letten aangezien ik vandaag voor het eerst mijn huur ga betalen. Met 2 volle tassen voor 30 euro heb ik boodschappen voor een hele week. Deze tassen zijn te zwaar maar ik overleef het wel. Eindelijk thuis aangekomen en alles opgeruimd kan ik even rusten. Maria komt binnen en komt het geld ophalen van ons allemaal. Na het betalen van de huur komen we erachter dat de kabel van onze koelast is doorgebrand en onze koelkast kapot is. Fijn als je net boodschappen hebt gedaan! not.. Na de reparatie van de koelkast spreken we af om naar F*cking Monday te gaan, hier thuis drinken we even wat en daarna gaan we naar de club. Na heel wat dansen en zingen noemen we het rond 2 uur een avond. Als ik thuiskom ga ik meteen pitten. Goodnight :)

Martes 2-10:

Stage is weer begonnen en meteen aan het begin van de dag mag ik een activiteit uitvoeren. Ik had 2 bomen getekend en 6 bakjes met verf. We maakte 2 groepjes van ongeveer 10 kinderen, Ana het ene groepje en ik de andere. Ieder kind zat om de boom heen en hun handen werden de bladeren. Ik liet ze een kleur kiezen en verfde dan hun hand en we maakte samen een blaadje van ons hand. Tussendoor kwamen de baas, 2 Nederlandse docenten en 2 mensen vanuit DSA binnen. De 2 Nederlandse docenten wouden kijken hoe het hier ging en kwamen op het moment binnen dat ik mijn activiteit ging uitvoeren. Ik kreeg een compliment van de baas dat ik ze goed stil had en dat ze zo netjes zaten ze was erg tevreden. Na mijn activiteit gaat de dag weer verder en eindigt het weer snel. Na stage heb ik niks meer gedaan en heb ik het huis niet meer verlaten haha.

Miercoles 3-10:

Hola, Stage, stage en nog eens stage maar he het is al woensdag dus dat is fijn. Na stage kom ik thuis en ga ik rusten. Ik slaap niet bepaald heel veel hier dus ik neem vaak s'middags een siesta. Na mijn siesta doe ik niet veel. Ik heb geen huiswerk dus ik doe lekker rustig aan. In de avond besluiten we weer naar Le boutique te gaan, waarvan ik vorige week zei dat ik dat niet zou doen. Even wat indrinken en gaan. Als we binnenkomen krijgen we maskers, ik kies een willekeurig masker en ik zet hem regelmatig op maar zo comfortabel is het ook weer niet. Na wat drankjes gaan we rond 3 uur maar naar huis, Slaaplekker.

Jueves 4-10:

Stage is weer voorbij. Na stage ga ik naar Lidl samen met Anissa, we gaan vanavond samen eten. We zouden Expeditie kijken en homemade frietjes eten. Het werden alleen frietjes want ja expeditie komt niet op donderdag. Na het eten gaat Anissa weer naar huis en ben ik voor het eerst homealone. Iedereen is weg, eindelijk rust. Nee grapje daar gingen mijn 10 minuten rust. Ik en een andere huisgenoot gaan samen naar Ronald Goedemondt kijken maar naar een tijdje besluit ik de douche in te duiken. Na het douchen ga ik slapen. Slaaplekker.

Viernes 5-10:

TGIF! Om half 5 gaan ik en een collega naar huis. Als ik thuis kom ga ik me even omkleden en daarna ga ik even naar Anissa, we hebben boodschappen gedaan en gaan samen hotdogs eten, Wij maken ons klaar en gaan daarna naar mij toe om in te drinken. Haartjes gedaan, omgekleed en makeupje op. Na het drinken voelen we hem goed hangen en gaan we met zijn alle naar de club toe. Daar komen we aan met 10 mensen. Feestje hangt in de lucht. Na een lange nacht gaan we naar huis en zijn we allemaal dronken. Eenmaal thuis kletsen we even en gaan we slapen!

Sabado 6-10:

Hangover from here till Tokio. Ik heb de hele dag in bed gelegen en letterlijk niks gedaan, filmpjes kijken, Expeditie kijken en eten.Ik heb ook nog gefacetimet met Jamie <3 Daglicht heb ik niet meer gezien. Aangezien ik altijd laat slaap kan ik deze nacht niet goed slapen en val ik rond 7 uur pas in slaap. Bye!

Domingo 7-10

Goeiemiddag?? Ik word wakker rond 3 uur. Ik ontwaak net uit een winterslaap volgens mij. Even wat eten en kletsen met huisgenoten en geen planning hebben is fijn op een zondag. Ik zou eigenlijk vandaag naar Toledo gaan maar ik was te laat wakker. Toledo is een stad hier in Spanje waar je veel mooie gebouwen kan zien. Nadat ik ontbeten heb ga ik samen met Michael en Valerie de stad in. We gaan ff nar de Primark en daar kocht ik mijn eerste kerstitem. Een slinger en een lekker geurkaars. Na een paar andere winkels gaan we naar El Corte Ingles (groot winkelcentra met 9 verdiepingen en daar halen we wat drinken. Eenmaal thuis luister ik naar kerstmuziek en hang ik mijn slinger op en ga ik mijn kaarsjes aandoen. Ik hang mijn was op en klets even met mijn huisgenoten. Ik praat nog even met Michael en daarna ga ik beginnen met mijn blog. Tijdens mijn blog begin ik honger te krijgen en ga ik maar eens eten maken, aardappels met vlees. Na het eten ga ik verder met mijn blog. Ik ga even naar karlijn (mijn Nederlandse huisgenote die naast mij slaapt) kletsen. We kletsen over van alles en nog wat en vervolgens gaan we even lekker een filmpje (Passengers) kijken met nootjes erbij. na de film kletsen we nog even en daarna ga ik maar eens naar bed met 2 dekens! Vandaag is het behoorlijk koud. Je kan buiten lopen zonder jas maar binnen is het toch koud en loopt iedereen met een trui aan. Kaarsjes uitblazen en lekker gaan slapen.