8 till 14 Octubre

8 oktober 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 8-10

Stage is weer voorbij en als ik richting huis ga, ga ik ook even boodschappen doen. Na het sjouwen kom ik eindelijk thuis en ga ik samen met Karlijn naar de Primark en als we thuis komen ga ik even koken en na het koken ga ik even kijken voor mijn vliegticket. Na even zoeken en wat hulp heb ik eindelijk mijn vliegticket geboekt richting huis. Op 21 december vlieg ik om 20.35 naar Nederland. Na het boeken vraagt Michael of ik met hem mee ga om een ijsje te halen. Een heel speciaal ijsje, een ijsje in een viskom vorm. Helemaal daarna toe gelopen blijkt die gesloten te zijn. Nu maar terug naar huis lopen en thuis ga ik nog even kletsen en ga ik slapen.

Dinsdag 9-10

Geen bijzondere dag want na stage ga ik niks doen. Ik eet Mcdonalds en daarna ga blijf ik thuis want het is te koud om naar buiten te gaan. Ik weet wel dat ik goed nieuws vanuit Nederland heb want vrijdag 19 okt komt Jamie naar Spanje <3

Woensdag 10-10

Waarom dacht ik ook alweer dat het in Spanje altijd warm was? Na stage ga ik samen met Anissa naar de primark voor lichtjes maar ik loop de winkel uit met en kruik #koukleun. Na de primark lopen we naar Ale-Hop en gaan we daarna even bij de Mac eten en lopen we weer terug naar huis. Thuis ga ik even kletsen met Michael want die gaat dit weekend weg net zoals meerdere in het huis. Zo gaan we van 11 mensen naar 4. Ik ga lekker slapen want dat heb ik wel nodig.

Donderdag 11-10

Jaaaa bijna weekend! Vandaag ben ik om half 4 klaar met stage en na stage ga ik me klaarmaken nadat ik een heerlijke siesta gedaan heb. We gaan met zijn alle naar Mandy en gaan daar haar verjaardag vieren. Vandaag is ze 19 geworden en dat wil ze graag in Kapital vieren. Na wat drankjes gaan we met zijn alle ongeveer 20 pers. naar Kapital. Eenmaal wachten komt de helft binnen en de andere helft mag niet naar binnen, zonder reden. Wat is ons plan B? We gaan met zijn alle naar Sol en besluiten daar om naar de Mac te gaan, na de mac gaan we naar huis. Trusten.

Vrijdag 12-10

Heerlijk, eindelijk uitslapen. Nadat ik rond 2 uur wakker gemaakt word ben ik heerlijk uitgeslapen en ga ik samen met Boris naar de Primark en gaan we daarna even naar de Mac. Vandaag is zijn laatste avond in het huis want morgen gaat hij naar huis. Als we thuis komen rond half 6 gaan we beide een tukkie doen en maakt hij mij wakker om 8 uur want ik ga vanavond uit en hij wou nog even kletsen voordat ik wegging. Ik ga me even klaarmaken en als ik dan eindelijk klaar ben ga ik nemen we afscheid en ga ik richting de Lidl en daarna naar Anissa want vanavond ga ik opstap met Anissa, Mandy en Anissa haar huisgenoten. Als we er allemaal zijn gaan we indrinken en lopen we naar Icon. Rond half 3 noemen we het een avond. We gaan naar huis maar ik ga niet naar mij appartement maar naar Anissa. Ik blijf daar slapen want alleen naar huis lopen zag ik niet zitten. Als we thuis komen gaan we eten en gaan we nog afteren. Nog wat kletsen en drinken. Nadat we allemaal verzadigt zijn gaan we naar bed (bank) Goodnight.

Zaterdag 13-10

Goeiemorgen.. Heerlijk geslapen maar ik voel me brak, niet door de alcohol want dronken ben ik niet geweest maar door te weinig slaap. Rond 1 uur ga ik richting huis. Als ik thuis ben ga ik even een tukkie doen. Na mijn tukkie ga ik me even omkleden, douchen en klaarmaken om weer vertoonbaar naar buiten te kunnen. Als ik en Anissa klaar zijn gaan we samen met Rita (Een Spaanse huisgenote) naar Principe Pio. We gaan samen naar het winkelcentrum in de buurt. Na het shoppen gaan we terug naar huis en halen we op de terugweg een fles drank want vanavond gaan we uit. We maken ons allemaal klaar, eten wat en gaan vervolgens indrinken hier thuis. Rond 1 uur gaan we naar Nuñez de Balboa, een wijk vlakbij stage en vanuit daar lopen we naar Liberty. Een club met reggaeton muziek maar het is wel 24+. We zijn met 7 dames en 1 jongen. 2 van ons zijn 18 en 19. Hun kunnen niet binnen komen maar de rest is 20 jaar of ouder. We kunnen uiteindelijk naar binnen, eenmaal binnen is het een leuke club. Rond 5 uur gaan we naar huis en gaan we meteen slapen.

Zondag 14-10

Ik ontwaak net uit een winterslaap, om half 4 word ik wakker en ga ik vrijwel niks doen. Ik ga nog even naar buiten samen met Anissa, we gaan even naar Flying Tiger en nadat ga ik naar huis want ik ben heel moe. Als ik thuis kom ga ik dan ook meteen richting bed. Slaaplekker!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Je ouders:
    16 oktober 2018
    fijn om te lezen en te horen dat je het zo goed naar je zin hebt daar vervelen zul je je daar niet doen xxxxxxxxxxxxxxxxx