Viernes!

14 september 2018 - Madrid, Spanje

Hello world,

Daar gaat mijn wekker om 8.30. Klaarmaken en gaan want het is vrijdag. Om half 4 naar huis op een vrijdag klinkt hemels en is ook zeker hemels kan ik je vertellen. Eenmaal thuis ga ik me omkleden en ga ik samen met Mandy shoppen op de Gran Via. Thuis even alles droppen, eten en we gaan de stad in. Ik, Mandy en Anissa gaan naar Tommy Mel's voor een heerlijke milkshake. Tijdens de milkshake date wouden we daarna naar een rooftop maar dat was een beetje te ver dus kwam ik op het idee om naar een arcade te gaan om hoek. We gingen naar het Next Level cafe waar je gratis kan dansen en spellen kan spelen. Na een tijdje besluiten we naar huis te gaan, ik ga mee met Mandy en daar komen we haar huisgenoten tegen die aan het drinken zijn. Ze gaan opstap en vragen wat wij gaan doen. Niks was ons antwoord. Na een paar minuten besluit ik mee te gaan, ik ga me thuis klaarmaken en kom terug en we gaan naar Icon. Even een leuk feestje bouwen! Rond half 4 gaan we terug want ja morgen hadden we iets leuks op de planning staan. Even tukkie doen en morgen weer een vrije dag.

Goodnight.