Opstap?

8 september 2018 - Madrid, Spanje

Ben je wakker??, krijg ik te horen rond half 2 in de middag.
Goeiemiddag huisgenoot!
We pakken wat water voor de hangover want wat was het leuk. Het was gezellig, drankjes en dansjes all day! Na even een tijdje gekletst te hebben ga ik even ontbijt maken en niks doen. Ik krijg een appje van een vriendin. 'Shit ik wil expeditie kijken maar het lukt niet!' Zegt ze. Het moment dat ik het lees ben ik net expeditie robinson aan het kijken. 'Ik kom wel langs dan gaan we even expeditie kijken' antwoord ik. Na de aflevering half gezien te hebben door teveel te kletsen gaan we even hangover food halen want koken is niet heel fijn. Even burgerking gegeten en maar gaan kletsen met mijn huisgenoten. Ik vroeg maar even wat hun gingen doen en ze zeiden meteen 'we are going to Kapital, the biggest club in Madrid, are you gonna join? Ik antwoordde ik met nee want ik wil even rustig doen na gister nacht maar na de gezelligheid van alle huisgenoten besloot ik me te opdoffen. Er was een duidelijke dresscode, mannen moeten een blouse aan, geen korte broek en zwarte schoenen, vrouwen moeten netjes gekleed zijn en het liefst met hakken. Nou na even zoeken had ik het toch wel gevonden, daar gaan we dan!

Ik ga natuurlijk niet helemaal vertellen hoe en wat er gebeurt is allemaal want dan ben ik nog lang bezig maar het was een hele leuke avond/nacht want ja een taxi was niet nodig want ja de metro's reden weer om 6 uur dus waarom zouden we betalen als we ook met de metro kunnen. Even wachten en daar is die dan, we pakken de metro en lopen vanuit Sol terug naar huis, op de terugweg bedenkt 1 van mijn huisgenoten om papizza te gaan halen. Eindelijk thuis om kwart voor 7. Ik maak me klaar voor bed en val meteen inslaap.