5 Nov tot 11 Nov

5 november 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 5-11

Vandaag heb ik weer een week waar ik maar 4 dagen stage moet lopen en daar word ik blij van. Aangezien wij geen vakantie hebben en de vakantie pas 21 Dec begint heb ik hier geen vakantie dus ik geniet ervan om een lang weekend te hebben. Na stage ga ik weer boodschappen doen. Ik ga altijd bij Al Campo boodschappen halen omdat ik daar toch langs kom als ik naar huis moet. Als ik me boodschappen gedaan heb ga ik naar huis en thuis ga ik niet veel meer doen.

Dinsdag 6-11

Na stage ga ik even met Sonia naar Al Campo en daar halen we wat drinken en gaan we naar huis. Als ik thuis kom ga ik samen met Anissa naar Primark omdat we even wat nieuws willen gaan shoppen. Na het shoppen ga ik eten en daarna blijf ik thuis.

Woensdag 7-11

Vandaag heb ik niks gedaan

Donderdag 8-11

Vandaag na stage hebben we besloten om opstap te gaan. Na stage ga ik even naar buiten en als ik thuis kom ga ik eten en gaan we daarna naar Barco waar we het niet erg naar ons zin hebben omdat het niet onze muzieksoort is. Al gauw hebben we het plan om naar Joy te gaan. Bij Joy hebben we het naar ons zin en na een paar uurtjes ga ik naar huis en ga ik lekker slapen.

Vrijdag 9-11

Vandaag heb ik vrijwel geslapen en niks gedaan. Vaak heb ik spijt aan het einde dat ik die dag niks gedaan heb omdat ik denk dat ik dan mijn tijd niet goed spendeer en daarna ga ik het even realiseren en weet ik dat ik ook me rust nodig heb.

Zaterdag 10-11

Vandaag gaan we opstap, vaak bedenken we dat pas rond een uur of 9. Hoe en wat dat komt later. Vandaag gaan we naar een Pubcrawl, we zouden eigenlijk met citylife meegaan maar daar waren we te laat voor dus gingen we naar een andere. Uiteindelijk na een paar uur, 5 shotjes tequilla en een paar drankjes ben ik toch dronken en heb ik geen energie om naar huis te lopen al is dat maar 30 seconden. Uiteindelijk ga ik bij Eva slapen en kletsen we nog even.

Zondag 11-11

Vandaag ga ik even lekker chillen en doe ik niks. Normaal doe ik op zondag mijn blog maar daar heb ik de laatste tijd geen energie voor. De laatste tijd ben ik vaak moe en heb ik geen zin in huiswerk. Ik zie er ook tegenop om naar huis te gaan. Het duurt nu nog maar 6 weken voordat ik naar huis kan. Ik heb me hier gesetteld en heb het naar me zin. Ik heb geweldige mensen leren kennen, dingen meegemaakt wat ik anders nooit had meegemaakt. Ik heb geleerd volwassener te worden dan ik al was en heb geleerd hoe het allemaal kan zijn. Ik ben ook de eerste van het huis die echt weggaat en dat is moeilijk. Ik denk dat het even wennen word als ik weer thuis ben, eten staat klaar, weer naar school gaan en weer moeten fietsen of met de bus gaan die altijd weer te laat komt. Ik ga Madrid missen en heb ook een goede keuze gemaakt.