Bijeenkomst. 06-09-18

6 september 2018 - Madrid, Spanje

WEEEEEKEND, SLAAAAAP, ETEEEEEN,

Daar dacht ik aan toen ik wakker werd, het is bijna weekend hou het vol. Ondanks dat ik redelijk op tijd ga slapen ben ik behoorlijk moe en heb ik in weekend. Ookal ben ik hier een assistente en heb ik nog niet dat ik alles mag doen word ik wel moe van zoveel dagen werken. In Nederland heb ik maar 2 dagen stage dus dan valt het mee maar 5 dagen is dan behoorlijk pittig. Gelukkig ga ik vanavond naar een bijeenkomst  van DSA ( dutch studenst abroad ) Dankzij dit bedrijf kan je alleen naar het buitenland met heel veel hulp en steun waar nodig is bijv. met school of vragen. Eindelijk half 6. Thuis gaan ik en 2 huisgenoten ons klaarmaken en gaan we naar La Latina om een drankje te gaan doen. Eenmaal daar leer ik een paar dames kennen maar merk je wel dat iedereen zijn 'eigen mensen heeft' Het is wel gezellig maar in mijn achterhoofd houd ik wel in de gaten dat mijn wekker om 8 uur gaat. Na een drankje gaan we met een studenten terug naar huis. Thuis heb ik nog even gekletst maar heb ik maar besloten optijd naar bed te gaan.

Goodnight

Van reisblog naar fotoboek