29 okt tot 4 November

29 oktober 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 29-10

Vandaag beginnen we weer met stage. Deze week hoef ik maar 4 dagen stage te lopen aangezien we 1 feestdag hebben. Na stage ga ik boodschappen doen, elke zondag bedenk ik wat ik ga eten en deze week doe ik lekker gezond. Het is bijna Halloween en bij de Burgerking op de Granvia hebben ze een spookhuis waar je door heen kan lopen en na afloop krijg je een gratis Nightmare burger. Een heerlijke groene burger. Ik ga met een paar huisgenoten naar de Burgerking en daar wachten we zeker wel een uur en na de enge spooktocht gaan we de lekkere burger eten. Na het eten gaan we naar huis en chill ik nog even. Vervolgens ga ik slapen.

Dinsdag 30-10

Vandaag is een saaie dag. Ik heb alleen stage gelopen en verder niks gedaan.

Woensdag 31-10 (Halloween)

Vandaag ga ik na stage me thuis klaarmaken voor Halloween, ik laat me opmaken door een vriendin van Michael. Ik word mooi opgemaakt als een skelet. Samen drinken we in en daarna gaan we naar Stella. Wanneer we al 45 minuten in de rij staan gaan we toch maar even vragen hoe het nu verder gaat zeggen ze dat wij voor 15 euro binnen kunnen komen maar hoelang dat nog gaat duren weet niemand. We besluiten om niet nog eens 15 euro te gaan betalen aangezien we allemaal al een ticket van 15 euro hadden gehaald. We gaan met zijn alle pizza halen maar wanneer ik wil aanlopen schrik ik van een auto en laat ik de pizza vallen... Ik en mo zouden delen maar dat kon nu niet meer gebeuren. Ik besluit weer pizza te halen maar dit keer kan ik het wel opeten We gaan bij mij thuis nog even een afterparty houden en daarna gaan we allemaal naar bed.

Donderdag 1-11

november is begonnen op een vrije dag. Vandaag ben ik vrij en slaap ik even lekker uit. Na even te chillen en niks te doen word ik uitgenodigd door Diogo en Rita ( huisgenoten ) om samen met hun naar Dia de Muertos te gaan. We gaan met de metro naar Embajadores. Hier komen we eindelijk aan bij onze bestemming en dit is een hele oude school die verlaten is, tenminste zo ziet het eruit. Hier zie je allemaal kunstwerken van mensen en als je naar buiten gaat kom je de mensen tegen die blowen en muziek maken. Na een rondje te lopen en taco's gegeten te hebben gaan we kijken naar een salsa optreden. Dit was het meeste Spaanse wat ik hier ooit gedaan heb. Het was een leuke ervaring maar zeker eenmalig want het was ook een beetje raar. Als ik thuis kom ga ik eten en slapen.

Vrijdag 2-11

Vandaag is Anissa jarig en na stage maak ik me klaar en ga ik eten. Vervolgens ga ik naar Anissa toe en daar gaan we samen indrinken. Na wat drankjes lopen we aan naar Joy en gaan we daar feesten. Rond half 5 noemen wij het een avond en gaan we naar huis.

Zaterdag 3-11

Vandaag ben ik de hele dag thuis gebleven en heb ik niks gedaan. Alleen een beetje Expeditie Robinson gekeken en eten. Ik besluit vandaag ook redelijk op tijd naar bed te gaan om bij te tanken.

Zondag 4-11

Vandaag word ik lekker op tijd wakker. Nouja wat voor mij optijd is. Ik ga vandaag alleen op pad. Ik had behoefte om dingen van mijn bucketlist te doen en bedacht dat ik daar niet perse iemand voor nodig heb. Ik maak me klaar. Ik pak de metro naar Legazpi, vanaf hier loop ik naar het park Tierno Galván. Hier loop ik rond en geniet ik van de rust en zonsondergang met het mooie uitzicht op de stad. Als ik er mee klaar ben ga ik weer richting huis, ik ga even langs bij de primark en haal daar nog iets maar wat weet ik niet meer. Ik zet het thuis af en ik ga daarna even naar Sol. hier ga ik de trein pakken, ik ben nog nooit hier met de trein geweest en het was behoorlijk spannend want ja hoe werkt het eigenlijk. Ik besluit het te vragen en uiteindelijk stap ik in de goede trein en ben ik onderweg naar een heel groot winkelcentrum. Wanneer ik aankom is het al donker en ga ik shoppen. Ik had nieuwe schoenen nodig en heb zeker goede schoenen gescoord. Na even een paar cadeautjes gehaald te hebben ga ik weer terug naar huis. Wanneer ik thuis kom ben ik ook wel weer lekker blij. Ik ruim alles op en ik ga even eten. Hierna ga ik slapen want morgen moet ik weer naar stage.