19 nov tot 25 nov.

19 november 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 19-11

Een nieuwe week is aangebroken en in deze week word het aftellen want ja. Vanaf vrijdag 23-11 ben ik hier nog maar 4 weken.. Heel jammer maar het leven gaat door. Na stage heb ik zoals gewoonlijk mijn boodschappen gedaan maar wel minder als normaal want ik had geen zin om te gaan sjouwen. Dat moet ik elke keer namelijk weer. Vandaag ben ik nog even naar Sol geweest en daarna naar huis.

Dinsdag 20-11

Stage

Woensdag 21-11

Stage

Donderdag 22-11

Na stage ga ik bij Al Campo even kip halen want vandaag is t Thanksgiving. Ik ga naar huis en na huis ga ik door naar Anissa hier maken we kip en daarna doen we even boodschapjes. Hierna gaan we met zijn alle eten en kletsen. Rond een uur of 11 besluit ik toch maar naar huis te gaan.

Vrijdag 23-11

Vandaag gaan we weer opstap en vandaag word het Joy. Na stage ga ik me klaarmaken, gaan we indrinken en opstap. Rond 5 uur gaan we naar buiten om te eten en lopen we aan. Rond een uur of 6 ga ik pas weer slapen.

Zaterdag 24-11

Vandaag heb ik het huis niet verlaten. Ik had geen zin om iets te doen en besloot maar om thuis te blijven.

Zondag 25-11

Vandaag komt Anissa op bezoek en gaan we samen chillen en naar buiten, we gaan rond allerlei winkels en in de avond wouden we uiteten maar dit was niet het geval. het begon te regenen en ik Anissa en Victoria zijn maar eten gaan maken en zijn samen gaan eten. Hierna ga ik slapen.