12 nov tot 18 nov

12 november 2018 - Madrid, Spanje

Maandag 12-11

Vandaag heb ik weer een leuke stagedag gehad. Na stage heb ik boodschappen gedaan en thuis alles weggezet. Toen ik thuis kwam hadden we het idee om naar San Gines te gaan. De beste chocolateria in Madrid. Hier verkopen ze namelijk de beste churros en dat wou ik natuurlijk proeven. Wij hebben ons klaar gemaakt en zijn gaan eten. Ze waren zeker lekker en het is ook zeker een aanrader, voor 6 churros met een kop warme zoete chocola betaal je maar 4 euro en dat is het zeker waard. Hierna zijn we naar huis gegaan en heb ik onderweg een hele mooie poster gehaald bij een straatartiest. Thuis zijn we een paar drankjes gaan doen en zijn we naar Fucking Monday gegaan. We hebben 3 shotjes gedaan en voelde hem hangen, toen wisten we dat het tijd was om naar huis te gaan. Eenmaal thuis heb ik nog gechilled en ben ik gaan slapen.

Dinsdag 13-11

Stage. (ik heb besloten niet meer lange verhalen te gaan typen als ik niks gedaan heb dan alleen stage)

Woensdag 14-11

Na stage zijn ik en Anissa naar Sonia gegaan. We waren met een paar mensen naar een flamencoshow gegaan en daar hebben we gezien dat het totaal anders is als ik had verwacht. Het is totaal niet seksueel en sensueel, het is vooral veel voetenwerk. Het was heel leuk om te zien.

Donderdag 15-11

Vandaag na stage hebben ik en Anissa besloten om uit eten te gaan. Na even zoeken besloten we naar VIPS te gaan. Een restaurant om de hoek waar ze van alles hebben. Het eten was goed maar de bediening was behoorlijk slecht. Na 10 minuten kwam een vrouw onze bestelling opnemen en kregen we ons drinken. Na 35 minuten zagen we nog steeds geen eten en heb ik maar gevraagd waar het bleef. Uiteindelijk moesten we vragen wat we hadden en dat gaf ik door. Na 40 minuten kregen we ons eten en bleken mijn frietjes nog koud te zijn ook nog. Uiteindelijk was de burger lekker en hebben we ook maar de rekening gevraagd want zolang wachten voor een dessert dat wouden we niet meer. Na even wachten en betaald te hebben zijn we naar de mac gegaan en hebben daar maar een toetje gegeten. Hierna zijn we naar huis gegaan en hebben we nog gechilled.

Vrijdag 16-11

Eindelijk weekend. Na stage hebben we nog niet echt een planning maar die komt wel. Vaak gaan we op vrijdag uit en waar dat is bekijken we later pas. Vandaag hebben we besloten om naar Kapital te gaan. Na wat indrinken gaan we met zijn alle met de metro en gaan we maar even in de rij wachten. Eenmaal binnen maken we er een feestje van. Rond half 5 wil ik samen met Diogo, Rita en Anissa de trein nar huis komen maar helaas die komt niet dus we gaan maar terug en pakken een taxi. Eenmaal thuis gaan we meteen slapen.

Zaterdag 17-11

De zus van Michael is er en ze hadden gevraagd of ik mee wou gaan lunchen, echt tapas eten, dat heb ik nog niet gedaan hier en daarom beslis ik mee te gaan. We gaan naar ene blijkbaar heel beroemd restaurant genaamd Ochenta Grados. Hier heb ik iets besteld en het was super lekker. De naam was te moeilijk dus die ben ik vergeten. Ik vertrek richting huis na het eten en Michael en zijn zus gaan weg. Eenmaal thuis ga ik even chillen en komt Anissa gezellig langs. We eten samen wat en gaan wat drinken want we gaan vanavond nar Joy. Onderweg naar Joy hebben we 2 nieuwe mensen gemeet en gaan we met hun opstap. Rond 3 uur hebben ik en Anissa het wel gezien en gaan we naar huis. Onderweg naar huis gaan we even langs de Mac en slaap ik bij Anissa want terug naar huis lopen daar had ik geen zin in.

Zondag 18-11

Goeiemiddag! Vandaag besluiten ik en Anissa om naar de Hema te gaan en daar te kijken voor kerstcadeau's, hier slagen we beide niet en gaan uiteindelijk maar overal naar toe. Aan het einde van de dag heb ik nog steeds niks kunnen vinden en besluiten we naar huis te gaan. Slaaplekker